Initatie lessen Padel

Start met de mooiste sport ter wereld! Padel!

Padel is de snelst groeiende sport in België. Velen willen padel eerst eens proberen alvorens zich lid te maken van onze club. Tijdens de start-to-padel krijg je een aantal regels, tips en tricks en technieken aangeleerd waarop je in de toekomst verder kan bouwen via individuele of groepslessen voor volwassenen. Ideaal om met vrienden of vriendinnen te doen en heerlijk te sporten en nadien te ontspannen.

• Prijzen incl materiaal/verzekering niet lid: €85.
    (15€ wordt door BTC  terugbetaald indien ze vast lid worden. Indien je geen BTC-lid wordt blijf je één jaar lid van Tennis Vlaanderen.)
  • Prijzen incl materiaal/verzekering lid: €50.

Dit pakket bevat 4,5u les waarbij zowel de basis van de sport wordt uitgelegd alsook de “tips en tricks” worden meegegeven om een ervaren padel speler te worden. Er is géén refunds of inhaalles mogelijk indien men niet opdaagt.

Voor meer vragen kan u steeds terecht bij:
Wout de leeuwpadel@brusselsetennisclub.be – Tel: +32 470 62 57 32
Joseph Van Dooren –  padel@brusselsetennisclub.be – Tel +32 493 40 56 15

Vul het onderstaande formulier in om je in te schrijven
(Inschrijven kan tot 5 januari 2020! De sessies kunnen enkel doorgaan bij voldoende inschrijvingen met minimaal 4 lesnemers.)

Het formulier heeft zijn inzendingen-limiet bereikt.