Recreatieve Tenniszomerstages Jeugd

Recreatieve Tenniszomerstages

Deze zomerstages zijn voorbehouden aan BTC leden. Om BTC lid te worden ga hiervoor naar rubriek “Nuttige info” – lid worden ? – spelend lid. Voor kinderen tot 8 jaar bedraagt het lidgeld met verzekering 45€. Wie ouder is betaalt volgens leeftijd zie rubriek “Nuttige info” – lidgelden. Het lidgeld is geldig tot 31/3/2025. Kinderen ouder dan 8 jaar die uitsluitend éénmalig 1 stage willen volgen kan de verzekering en lidgeld teruggebracht worden naar 45€ voor die ene week (ook hiervoor krijgt U een mutualiteitsattest als lid van een sportclub). Gelieve dit wel in de opmerking te noteren bij de inschrijving van de stage.

Opgelet daar wij naar kwaliteit streven, kunnen stages vroegtijdig afgesloten worden indien deze volzet zijn. Schrijf dus tijdig in, plaatsen zijn beperkt !

Bij het inschrijven voor de stage dient een voorschot van 60€ online betaald te worden via bancontact. Het saldo van de stage wordt cash betaald op de 1ste dag, bij aanvang van de stage.

Hieronder een beschrijving van de stages die worden aangeboden telkens met een link naar het inschrijvingsformulier per data.

Beschrijving stage :

De stages zijn voor kinderen vanaf 4 jaar.

De groepen worden ingedeeld op basis van niveau en leeftijd. Indien nodig zullen de trainers nog wijzigingen doorvoeren in de groepen zodat iedere deelnemer in de optimale groep zit.

Deze stages zijn voor niveau : wit, blauw, rood, oranje, groen, geel/maxi, intensief. Van zodra de data van de tornooistages gekend zijn (in functie van de kalender van de tornooien) kunnen de kinderen die ingeschreven zijn in intensief omgeboekt worden naar de tornooistage in dezelfde week. Uitleg over de niveaus vindt U onder rubriek lentecyclus.

Dagplanning :

Vanaf 8u30 : onthaal en toezicht

Van 9u tot 12u en van 13u30 tot 16u : opwarming, tennisles, omnisport, conditietraining, sport en spel, matchsituaties. Er is 1 pauze in de voormiddag en 1 pauze met vieruurtje in de namiddag.

Van 12u tot 13u30 : middagpauze met warme maaltijd op de club

Van 16u tot 17u : opvang en toezicht

Op vrijdag worden er tennistests afgelegd en wedstrijdjes gespeeld. Om 16u is er een prijsuitreiking voor alle kinderen.

Prijs voor een stage niveau wit, blauw of rood : 210€ (waarvan 55€ voor warme maaltijd en vieruurtje inbegrepen).

Prijs voor een stage niveau oranje, groen, geel/maxi : 220€ (waarvan 55€ voor warme maaltijd en vieruurtje inbegrepen).

Prijs voor een stage niveau intensief : 255€ (waarvan 55€ voor warme maaltijd en vieruurtje inbegrepen).

Het 2de en volgend kind van hetzelfde gezin krijgt 10€ korting indien er wordt ingeschreven voor dezelfde recreatiestage.

DATA RECREATIEVE ZOMERSTAGES

Stage 1 : van maandag 1/7 tot vrijdag 5/7.

Inschrijvingsformulier recreatiestage 1

Stage 2 : van maandag 8/7 tot vrijdag 12/7.

Inschrijvingsformulier recreatiestage 2

Stage 3: van maandag 15/7 tot vrijdag 19/7.

Inschrijvingsformulier recreatiestage 3

Stage 4: van maandag 5/8 tot vrijdag 9/8.

Inschrijvingsformulier recreatiestage 4

Stage 5: van maandag 19/8 tot vrijdag 23/8.

Inschrijvingsformulier recreatiestage 5

Stage 6: van maandag 26/8 tot vrijdag 30/8.

Inschrijvingsformulier recreatiestage 6