NIEUW : lentecyclus Padel voor volwassenen (VOLZET)

Een lessencyclus padel die start op 22 mei en dit gedurende vijf opeenvolgende weken.

De lessen duren telkens anderhalf uur (uitsluitend in groepjes van vier) en worden gegeven op maandag en dinsdag tussen 18u en 22u30 op padelterrein 4.

Wij kunnen maximum 24 deelnemers aannemen voor deze lentecyclus. Schrijf je dus snel in, first in first served !

Prijs voor de lessenreeks van 5 lessen: 125€/persoon
!! Alleen BTC padelleden kunnen deelnemen !!

Inschrijven doe je via https://www.tennisvlaanderen.be/club-aanbod?clubId=2071 en kan tot en met 7/5/2023 of tot de lessenreeksen volzet zijn.

Na de afsluiting krijg je een planningsvoorstel via mail. Wij vragen om dit zsm te bevestigen bij ontvangst. Na de bevestiging hiervan wordt de betalingsopdracht doorgestuurd die onmiddellijk moet betaald worden.

Opgelet: inschrijving is pas definitief na betaling. Bij niet-betaling worden de leden op de reservelijst aangesproken.

Heb je problemen om in te schrijven?  Verspil geen tijd en contacteer ons via tennisschool@brusselsetennisclub.be . We contacteren je zo spoedig mogelijk om je te helpen. Geef dus zeker ook je GSM-nummer door!