Paasbrunch en Paaseierenzoektocht 31/3/24

De lentebloesems bloeien en de zon begroet ons met warmte – dat kan maar één ding betekenen: het is bijna tijd voor Pasen! Vier Pasen bij ons! 🐣 Verwen jezelf en je familie met ons feestelijke Paasontbrunch met een speciale twist: een spannende paaseierenzoektocht voor de kleintjes!
RSVP vΓ³Γ³r 27/03/2024 om ons te laten weten of je erbij kunt zijn, via het formulier onderaan.

𝑾𝒂𝒕 𝒔𝒕𝒂𝒂𝒕 𝒆𝒓 𝒐𝒑 𝒅𝒆 π’Žπ’†π’π’–?

πŸ’› PAASBRUNCH- 31 Maart – 11:00 tot 14:00 uur 🐰
β€’ Diverse broodsoorten
β€’ Koffiekoeken, croissants, donuts en American pancakes
β€’ Zalm, charcuterie (vis en vlees), kazen
β€’ Spek
β€’ Quiche
β€’ Spiegelei, roerei, gekookt ei
β€’ Yoghurt met granola
β€’ Confituur, choco, honing
β€’ Vers fruit
β€’ Fruitsappen, Koffie en thee

Kom samen met ons genieten van een heerlijke brunch met sappige lekkernijen, kleurrijke traktaties en sprankelende drankjes, allemaal met een vleugje lente. Maar dat is nog niet alles! Om 15h00 kunnen de Β kinderen op avontuur gaan tijdens onze eerste Paaseieren zoektocht!
Verborgen in onze betoverende tuin wachten Paaseieren geduldig om ontdekt te worden. Wie zal het snelst zijn? Wie vindt het gouden ei? De spanning stijgt terwijl de kinderen de tuin doorzoeken op zoek naar deze kleurrijke schatten.
Dus trek je beste paasoutfit aan, breng je zoekvaardigheden en een grote glimlach mee, en sluit je aan bij ons voor een dag vol vreugde, lekkernijen en gezelligheid!

πŸ‘‰ Prijs volwassenen – 40 EUR inclusief cava, koffie & thee
πŸ‘‰ Prijs Kids (3-12 jaar) – 18 EUR ontbijt
πŸ‘‰ Prijs Kids (3-12 jaar) – 7,5 EUR Paaseierenzoektocht voor de kleintjes (excl brunch)
πŸ‘‰ Prijs Kids (3-12 jaar) – 25,5 EUR Brunch en Paaseierenzoektocht.

We kijken ernaar uit om samen met jullie Pasen te vieren! 🐰🌷πŸ₯šπŸŒΈπŸ£πŸ₯šπŸŒ·πŸ°

Met warme groeten,
Ellen & Kathleen

Paaseieren zoektocht (3-12 jaar)
Brunch kids (3-12 jaar)
Paaseierenzoektocht + Brunch kids (3-12 jaar)
Brunch Volwassenen

Totaal

Opening zomerseizoen

Kom langs om de start van het zomerseizoen te vieren:

Gratis receptie voor alle BTC-leden om 18u

Spaghetti avond

Kom genieten van een lekkere spaghetti waarbij de opbrengst gebruikt wordt ten voordele van de club.

White Night & BBQ

Breng jullie beste danspasjes mee op deze zomerse party op BTC

Meer info volgt later