Bestuur & Commissies

Leden Raad van Bestuur

Jan De Smet, Marc De Groote, Hubert Decramer, Thomas Slaghmuylder, Sara Coene, Johan De Keersmaeker, Werner Koninckx, Nadia Bogaerts, Elly Fredrix, Erik Magnus, Bruno Tavernier, Aurelie De Wagheneire, Nicolaas Vermandel, Kenneth Schreurs

“Als voorzitter van BTC Tennis & padel zet ik me graag enthousiast in voor een zo goed mogelijke organisatie van onze club. Doel is vooral een goed gestructureerde familiale en sportieve club te blijven, waar alle leden tennis en/of padel kunnen spelen in een toffe sfeer. “

Project 2025

Werner Koninckx, Johan De Keersmaeker, Hubert Decramer, Patrick Demeestere, Marc De Groote, Thomas Slaghmuylder

“Ik ben blij dat we vanuit onze werkgroep de voorbije jaren heb kunnen meehelpen met de uitbouw van onze infrastructuur zodat we de komende decennia kunnen profiteren van een mooie en goed uitgeruste club. “

Materiaalcommissie

Thomas Slaghmuylder, Daan Vaesen, Hugo Van Den Broeck, Didier Van Middelem

“Vanuit de materiaal commissie staan we steeds paraat om onze vele leden te laten spelen onder de beste omstandigheden. Wij staan in voor de goede staat van de velden, verlichting, parking alsook het clubhuis. “

Bruno Tavernier, Johan De Keersmaeker, Dominique Feyten

Competitiecommissie

Jan De Smet, Erik Magnus, Hubert Decramer,  Aurore Mons Delle Roche, Laurens Puttemans

“BTC is in Vlaanderen gekend voor zijn sportieve kwaliteiten, gedrevenheid en fairplay van onze interclubploegen, en mét een goede ambiance na de wedstrijden. Een super toffe club waar wij vanuit de competitie-commissie mee aan de slag gaan om de competities te stimuleren en de spelers uitdagende wedstrijden te kunnen aanbieden. We helpen onze competitie-beesten graag in het groeien van klassement en ranking.”

Jeugdcommissie

Kenneth Schreurs, Steve Saelens

Animatiecommissie

Elly Fredrix,  Ellen Van Lindt, Tine Wilmots, Daria Van Moer, Magda Steegmans, Mazarine Thyssens, Tim Dreessen, Didier Van Middelem

“Ambiance op en naast het tennis-en padelterrein verzekerd!”

Padelcommissie

Aurelie De Wagheneire,  Matthias Van Crombrugge, Monique Van Hoof,  Marc Vallons, Louis Wellekens, Charlotte De Smet, De Keersmaeker Adriaan

KOTK Tornooi

Nadia Bogaerts, Magda Steegmans,  Luc Magnus, Bruno Tavernier

“Ons Kom Op Tegen Kanker-toernooi is één van de jaarlijkse hoogtepunten van het seizoen. Vanuit onze werkgroep streven we ernaar dat elk jaar een beste editie wordt, zowel voor de deelnemende spelers alsook de vele sympathisanten die mede zorgen voor een fantastische sfeer. “

Communicatie

Sara Coene, Dominique Feyten, Thomas Slaghmuylder, Hubert Decramer, Inge Van Hove, Sophie Bostoen, Michel Thysen

“We zijn een grote club met een fantastische accommodatie. Een vlotte communicatie op verschillende kanalen is daarom essentieel voor een goede  werking van BTC Tennis & Padel. Vanuit  de communicatie-commissie zitten we zo mee aan het stuur van het beleid, en dat geeft een grote voldoening”

Wintertennis

Nicolaas Vermandel

“Ik ben jullie contactpersoon voor het reserveren en organiseren van de wintertennis. Dit zowel voor de ballon alsook voor onze nieuwe hal.”

BTC Tennisschool vzw

Penningmeester : Hans Vanackere
Secretaris : Dominique Feyten
Bestuursleden : Peter Govaerts, Dirk Van Landuyt

Administratief medewerker : Steve Saelens

Algemene vergadering : jaarlijks in oktober
Ere-voorzitters : Jan Maes, Jan Limpens, Jacques Fransman, Hubert Decramer
Oud-voorzitters : Roger Laporte, Jacques Fransman, Jan Van Dooren, Luc Maes
Ere-ondervoorzitter : Gerard De Leeuw Jr.
Ere-lid : Roger Robberechts