BTC Tennis & Padel Clubhuis ‘Cavavino’

De uitbating van het clubhuis is vanaf april 2023 in handen van Ellen en Kathleen Van Den Brande. Ze kenden de BTC wel al een beetje voor ze de uitbating besloten over te nemen. Kathleen werkte immers een tijd met Fré samen, die vooral wat ervaren leden nog wel kennen. Ellen heeft dan weer meer dan tien jaar horeca-ervaring in zaken in de buurt. De zussen staan erom bekend harde werkers te zijn en goedlachs, een prima combinatie!

Voor de uitbating werken ze onder de naam Cavavino. Dat is de naam van hun foodtruck, waar ze voordien regelmatig mee op pad trokken. Je zal die nog geregeld zien verschijnen op evenementen op de BTC, waaaant….

feestjes bouwen en allerlei toffe activiteiten organiseren doen ze doodgraag. Zo hebben we de moederkesdagbrunch al achter de rug en de eerste Sunny Party danspasjes gezet onder begeleiding van DJ Kay (Kathleen dus). Ellen is dan weer een krak in cocktailland. Proef zeker eens de superlekkere Strawberry Daiquiri als het seizoen er rijp voor is!

De zussen zitten vol plannen zoals happy hours, after work feestjes en ook regelmatig eens live muziek. Zo willen ze leven in de BTC-brouwerij brengen.

Dat gaat zeker lukken!

Openingsuren:
Maandag     vanaf 17u (keuken gesloten)
Dinsdag tem donderdag    vanaf 10u – 1u
Vrijdag     vanaf 17u