Winkel

Bestellen kan vanaf nu tot 26/12/23.

BESTELLINGEN CLUBKLEDIJ TECHNIFIBRE ZIJN AFGESLOTEN !

LEVERINGEN IN MAART 2024!

Na het succes van de verkoop van tennis clubkledij van de laatste jaren en op vraag van vele mensen , hebben we besloten om het dit jaar terug  aan te bieden.

Alle leden kunnen deze kledij kopen en dus niet alleen interclubspelers !!!

We vragen aan iedereen die meedoet met de tennisinterclub deze kledij ( alleen polo ) aan te kopen . Van iedereen die met de tennisinterclub meespeelt zal verwacht worden er een aan te kopen . Voor padel is dit niet verplicht , maar wenselijk .De kledij zal gedurende  de komende 2 jaar aangeboden worden , het is niet de bedoeling dat u elk jaar een nieuwe outfit koopt.

Er zullen weer geen pasdagen zijn .De afmetingen van de kledij kan u op onze website terugvinden.

Tecnifiber werkt samen met Lacoste en de polo die we nu aanbieden is in dry fit . Voor de padeloutfit hebben we gekozen voor een shirt van Osaka.

Dankzij de goede relatie met Tecnifibre( tennis ) , Compaz ( padel)  kunnen wij U deze aan lage prijzen aanbieden.

De bedrukking op de shirts en sweaters zal gesponsord worden door Compaz en Witkap-Pater.

De verkoop zal op 26 december afgesloten worden en er zal vanaf dan geen mogelijkheid meer zijn om te bestellen . De nieuwe verkoop zal pas eind volgend jaar plaatsvinden.

LEVERINGEN IN MAART 2024 !

Toont alle 6 resultaten