Paastennisstage Jeugd

PAASTENNISSTAGES (OUTDOOR EN INDOOR)

De paasstage is voorbehouden aan BTC leden. Elk jaar moet het lidmaatschap vernieuwd worden voor aanvang van de lente daar deze geldig is van 1 april tot 31 maart. Ga hiervoor naar rubriek  “Nuttige info – lid worden ?” – indien dit nog niet gedaan is.

De recreatieve paasstage zal doorgaan van dinsdag 2 april tot en met vrijdag 5 april 2024 op de buitenterreinen en/of de binnenterreinen van BTC afhankelijk van de weeromstandigheden. De tornooistage (met tornooi op Thermae) zal doorgaan van maandag 8 april tot en met vrijdag 12 april 2024.

Opgelet daar wij naar kwaliteit streven, kunnen de paasstages vroegtijdig afgesloten worden indien de stage volzet is. Schrijf dus tijdig in, plaatsen zijn beperkt !

Bij het inschrijven voor de stage dient een voorschot van 60€ online betaald te worden via bancontact. Het saldo van de stage wordt contant betaald op de 1ste dag, bij aanvang van de stage.

Hieronder een beschrijving van de stages die worden aangeboden met een link naar het inschrijvingsformulier.

Recreatieve Paasstage – 4 dagen van 2/4 tot en met 5/4/2024

De stage is voor kinderen vanaf 4 jaar. De groepen worden ingedeeld op basis van niveau en leeftijd. Indien nodig zullen de trainers nog wijzigingen doorvoeren in de groepen zodat iedere deelnemer in de optimale groep zit.

Deze stage is voor niveau : wit, blauw, rood, oranje, groen en geel/maxi-tennis, intensief. Uitleg over de niveaus vindt U onder de rubriek “Lentecyclus”.

Vanaf 8u30 : onthaal en toezicht

Van 9u tot 12u en van 13u30 tot 16u : opwarming, tennisles, omnisport, conditietraining, sport en spel. Er is 1 pauze in de voormiddag en 1 pauze met vieruurtje in de namiddag.

Van 12u tot 13u30 : middagpauze met warme maaltijden en water

Van 16u tot 17u : opvang en toezicht

Op vrijdag worden er tennistests afgelegd en wedstrijdjes gespeeld. Om 16u is er een prijsuitreiking voor alle kinderen.

Prijs van de stage niveau wit, blauw of rood : 170€ waarvan 44€ voor warme maaltijd en vieruurtje

Prijs van de stage niveau oranje, groen en geel/maxi : 180€ waarvan 44€ voor warme maaltijd en vieruurtje

Prijs van de stage niveau intensief : 205€ waarvan 44€ voor warme maaltijd en vieruurtje

Het 2de en volgend kind van hetzelfde gezin krijgt 10€ korting indien er wordt ingeschreven voor dezelfde Recreatieve Paasstage.

Inschrijvingsformulier

Paastornooistage – 5 dagen van 8/4 tot en met 12/4/2024

De stage wordt gecombineerd met het Ethias Open jeugdtornooi op Thermae (Merchtem). Er moeten minstens 8 kinderen ingeschreven zijn en we kunnen maximum 12 kinderen aanvaarden. Ideale voorbereiding voor de interclubs !!

Dagplanning :

Vanaf 8u30 : onthaal en toezicht

Van 9u tot 12u00 : de spelers worden in de voormiddag optimaal voorbereid op het spelen van wedstrijden in de namiddag. Waaronder opwarming, spelsituaties, matchtraining.

Om 12u00: warme maaltijd op de club

Na het middagmaal doen de spelers mee aan het Ethias Tour Jeugdtornooi op Thermae. Zij spelen officiële wedstrijden onder begeleiding van de trainers. Na de wedstrijden worden er samen met de trainers analyses en evaluaties gemaakt. Wie geen match heeft zal in de namiddag oefenmatch/training hebben. Indien de tornooileider een match in de voormiddag plaatst dan passen we het programma aan. Het einduur van de stage hangt af van de planning van de wedstrijden. Trainers nemen contact op met de ouders de dag zelf.

Prijs van de tornooistage : 275€ waarvan 55€ voor de warme maaltijden en vieruurtje, inschrijvingsgeld is inbegrepen

Inschrijvingsformulier