Tennislessen volwassenen zomerseizoen

De lessen zijn voorbehouden aan BTC leden ouder dan 18 jaar. Elk jaar moet het BTC lidmaatschap vernieuwd worden daar deze geldig is van 1 april tot 31 maart. Ga hiervoor naar rubriek “Nuttig info – lid worden ?” – spelende leden indien dit nog niet gedaan is.

Op 14/04  worden de inschrijvingen afgesloten om een lessenrooster te kunnen opmaken. Nadien krijgen jullie een planning en een betalingsopdracht (tenzij nieuw lid zie aanbod hieronder). Wij vragen jullie om dit zsm te bevestigen en te betalen bij ontvangst. Wie zijn lessen en lidmaatschap niet betaald heeft voor aanvang van de lessen kan niet deelnemen aan de lessen. De lessen starten de week van 29 april.

HOE INSCHRIJVEN VOOR DE LESSEN?

Inschrijven doe je nu makkelijk via https://www.tennisenpadelvlaanderen.be/nl/clubdashboard/lessen-en-stages?clubId=2071 . Het lessenaanbod kan je ook verder op deze pagina lezen.

• Kijk eerst jullie contactgegevens goed na op Tennis Home – Tennis en Padel Vlaanderen zodat er geen nuttige communicatie verloren gaat.
  • Kies binnen het BTC Tennisschool aanbod de correcte doelgroep en klik op inschrijven.
  • Hierna krijg je de vraag of de speler die je wenst in te schrijven reeds aangesloten is geweest bij Tennis en Padel Vlaanderen of de Waalse federatie AFT.
  • Is dit niet het geval dien je de nodige gegevens in te vullen zodat dit in orde wordt gebracht.
  • Indien je reeds lid bent van Tennis en Padel Vlaanderen kan je nu met je gekende gegevens inloggen. (Wachtwoord vergeten? Geen paniek! Klik op ‘wachtwoord vergeten’ en je krijgt een nieuw wachtwoord via mail toegezonden. Check ook je spambox als je hem niet dadelijk terugvindt.)
  • Geef al de gevraagde info door in alle stappen en vink zeker voldoende beschikbaarheden aan.
  • Toch nog problemen? Verspil niet teveel tijd en contacteer ons via tennisschool@brusselsetennisclub.be en we contacteren je zo spoedig mogelijk om je te helpen. Geef dus zeker ook je GSM-nummer door.

LESSENAANBOD :

Groepslessen voor Nieuwe BTC leden – Start to Tennis

Wie voor de 1ste maal zomertennislid is op BTC en die het volwassen tenniszomerlidgeld betaald heeft  krijgt als vorm van integratie 5 gratis groepslessen. Deze lessen worden slechts 1 maal georganiseerd in de lente, schrijf U dus tijdig in.

Deze lessen worden gegeven op maandagavond en woensdagavond tussen 19u en 23u volgens de formule “Start to Tennis”. De groepen worden ingedeeld volgens niveau.

De lessen starten op 29 april  of 1 mei en dit gedurende 5 weken (1u per week) behalve de week van 13 mei wegens het jeugdtornooi. Inschrijven kan tot zondag 14 april.

Groepslessen – Recreatieve formule “ (Re-) Start to Tennis”

Deze lessen worden bij voorkeur gegeven op dinsdag- en donderdagavond tussen 20u en 23u  tijdens de maanden april/mei en juni. Andere dagen zijn mogelijk indien er plaatsen overblijven.

Doelgroep : recreatieve spelers zowel voor beginners als gevorderden, de groepen worden ingedeeld volgens niveau – 4 deelnemers

De eerste lessen starten in de week van 29 april en dit gedurende 5 weken (1u per week) behalve de week van 13 mei wegens het jeugdtornooi. Inschrijven kan tot zondag 14 april.

Prijs per persoon voor 5 lessen (4 deelnemers) van 1 uur : 85€

Bij slechts 3 deelnemers zal de prijs gewijzigd worden naar 115€ per persoon voor de 5 lessen.

Groepslessen – Competitieve formule

Deze lessen worden bij voorkeur gegeven op vrijdagavond tussen 20u en 23u tijdens de maanden april/mei en juni. Andere dagen mogelijk indien er plaatsen overblijven.

Doelgroep : interclub en competitieve spelers – 4 deelnemers

De eerste lessen starten op vrijdag 3 mei en dit gedurende 5 weken (1u per week) behalve de week van 13 mei wegens het jeugdtornooi. Inschrijven kan tot zondag 14 april.

Prijs per persoon voor 5 lessen (4 deelnemers) van 1 uur : 85€

Privélessen – 2 personen

Deze lessen worden gegeven aan 2 deelnemers en aangepast volgens hun niveau. De lessen kunnen in de week zowel overdag als ‘s avonds gegeven worden met voorrang aan de groepslessen.

Prijs per persoon voor 5 lessen van 1 uur : 140€

Opgelet : de 2 lesnemers dienen zich in te schrijven

Privélessen – 1 persoon

Deze lessen worden gegeven aan 1 deelnemer en aangepast volgens het niveau. Deze lessen kunnen in de week zowel overdag als ‘s avonds gegeven worden met voorrang aan de groepslessen.

Prijs per persoon voor 5 lessen van 1 uur : 275€