Tornooi Zomertennisstages Jeugd

TORNOOI  ZOMERTENNISSTAGES JEUGD

Deze tornooistages zijn voorbehouden aan BTC leden. Om BTC lid te worden ga hiervoor naar rubriek “Nuttige info – lid worden ? – spelend lid. Het lidgeld is geldig tot 31/3/2025.

Bij het inschrijven voor de stage dient een voorschot van 60€ online betaald te worden via bancontact. Het saldo van de stage wordt cash betaald op de 1ste dag, bij aanvang van de stage.

Deze tornooistage is alleen voor kinderen die tornooi kunnen spelen in J/M 9, M11, J11, M13, J13, M15 en J15. Inschrijven kan alleen voor een volledige week.

Maximum aantal deelnemers :12, Minimum aantal deelnemers : 8

Dagplanning :

Vanaf 8u30 : onthaal en toezicht

Van 9u tot 12u : opwarming, conditie, wedstrijdoefeningen

Om 12u : warme maaltijd op de club

Na het middagmaal vertrekken de spelers naar een tornooi in de buurt. Zij speken officiële wedstrijden onder begeleiding van de trainers. Na de wedstrijden worden er samen met de trainers analyses en evaluaties gemaakt. Indien er meerdere spelers geen wedstrijd hebben die dag zal een groep onder begeleiding van een trainer oefenwedstrijden spelen op BTC. Voor sommige leeftijdscategorieën kan de tornooileider een wedstrijd in de voormiddag plannen.

Het einduur van de stage hangt af van de planning van de wedstrijden. Trainers nemen contact op met de ouders de dag zelf.

Ouders die kunnen instaan voor het transport van en naar de tornooien zijn steeds welkom. Gelieve dit ‘s morgens te melden aan de trainers.

Prijs van de tornooistage : 275€ (inschrijvingsgeld en 55€ aan warme maaltijden inbegrepen. Er is geen korting voor een 2de kind van hetzelfde gezin.

Data tornooistages : STAGES ZIJN AFGESLOTEN

Tornooistage 1.1 : Van maandag 3/7 tot en met vrijdag 7/7 : tornooi op Roelandsveld

Tornooistage 1 inschrijvingsformulier

Tornooistage 2.2 : Van maandag 10/7 tot en met vrijdag 14/7 : tornooi op Machelen