Open Tornooi KOTK 2019

Op donderdag 16 augustus start alweer het leukste, gezelligste, en “lekkerste” dubbeltornooi van het jaar.

Inderdaad, het BTC-terras is gedurende die 10 dagen dé plaats van afspraak, niet alleen om te genieten van de gezellige sfeer en de mooie wedstrijden: gedurende het tornooi bieden onze uitbaters dagelijks een ander themamenu aan, waarbij per verkochte maaltijd 1 euro doorgestort wordt aan Kom op tegen Kanker.

Inschrijven voor het tornooi  kan vanaf 5 juli 2019.

Met je inschrijving voor het tornooi lever je reeds een bijdrage , maar er zijn ook nog andere mogelijkheden om een gewaardeerde bijdrage te leveren aan onze Kom op tegen Kanker-campagne.

1.  Vrije financiële bijdrage
Voor een bijdrage van 20 euro word je vermeld op de placemats die gebruikt zullen worden tijdens het toernooi.
Overweeg echter als alternatief een storting rechtstreeks aan Kom op tegen Kanker te doen. Dergelijke storting geeft aanleiding tot een fiscaal attest vanaf een minimumbedrag van 40 euro. Via de belastingvermindering wordt een storting van 40 euro  dan een netto bijdrage van 21.5 euro. Storten doet u op het rekeningnummer BE03 4886 6666 6684 van Kom op tegen Kanker met expliciete vermelding van ons identificatienummer 110-074-709 + “Gift” als mededeling

2.  Vermelding op de placemats, schermen, en sponsorzuil in het clubhuis
Op de placemats die dus o.a. gebruikt worden gedurende het toernooi, is er tevens de mogelijkheid een meer opvallende vermelding te krijgen. We bieden de keuze tussen verschillende formaten van vermelding, met bijhorende tarieven van respectievelijk 50, 100, 150 en 200 euro.
Naast vermelding op de placemats (50 euro), worden de sponsors eveneens vermeld in de slideshows die continu lopen op de schermen in het clubhuis (vanaf 100 euro).

3.  Inschrijving voor de BBQ + vermelding op placemats
In 2014 zijn we gestart met wat een nieuwe BTC-KotK-traditie is geworden: onze feestelijke BBQ, die dit jaar plaatsvindt  op zaterdagavond 24 augustus.
Geïnteresseerden kunnen een pakket aankopen van BBQ (incl. aperitief, 1/2 fles wijn en dessert p.p.) + placemat-sponsoring/slide-show/FB pagina BTC (waarde 150€) aan respectievelijk 260 euro (BBQ voor 2 personen), 350 euro (BBQ voor 4 personen), of 440 euro (BBQ voor 6 personen). U krijgt een factuur voor het totaalbedrag van het aangekochte pakket.

4.  Prijzentafel / inschrijvingstafel
‘Toernooi’ betekent ‘inschrijven’, en, voor een aantal deelnemers, ‘prijzen winnen’. Zowel voor de inschrijvings- als de prijzentafel zijn we zoals steeds op zoek naar producten, diensten, kortings- of waardebonnen, cash …, noem maar op. Hoe mooier de prijzen die we onze deelnemers en winnaars kunnen aanbieden, des te groter het succes van ons toernooi wordt, en des te meer opbrengst voor Kom op tegen Kanker.

5.  Diensten en/of producten voor de KotK-veiling
Beschikt u over iets (een dienst / een bijzonder hebbeding / …) dat u graag aanbiedt en waarvan u overtuigd bent dat gegadigden bereid zullen zijn hier op te bieden ter gelegenheid van onze KotK-veiling? Contacteer ons zeker, zodat we een ruim en aantrekkelijk aanbod kunnen samenstellen voor onze veiling die traditioneel doorgaat in de week na het toernooi.

LAST BUT NOT LEAST: noteer alvast zaterdag 24 augustus in je agenda. Die dag gaat niet alleen onze KotK-BBQ door, inclusief champagnebar; we maken er een heus feest van, met optreden van Rebounce in de feesttent, en aansluitend een overgetelijk feest met DJ Samsation.

Met al je vragen of suggesties kan je terecht op kotk@brusselsetennisclub.be

BTC en KotK bedanken je alvast voor je enthousiaste bijdrage!